מאפינס שיש נוטלה

מאפינס שיש נוטלה

הפצצה האיראנית, הזוועות בסוריה, היחלשות מעמד הביניים, חזרתם של צבעי הפסטל למלתחה שלנו בקיץ הקרוב – כשכל כך הרבה איומים ואויבים עומדים עלינו לכלותינו, איך אפשר להתפנות לבישולים רציניים? איך אפשר להשקיע שעות במטבח, כשבכל רגע נתון יש מצב שנצטרך לרוץ למקלט שבו נפגוש שכנים לבושים בטורקיז ובוורוד בייבי? איך אפשר לבזבז כסף על פרודוקטים כשהפנסיה שלנו נשחקת?

עטרות נייר יפות ומראה משויש. אי אפשר לומר למאפינס האלה לאמכל הסיבות שצויינו לעיל ובעיקר, טוב נו, רק מסיבה שלא צויינה לעיל והיא שפשוט התאהבתי במראה שלהם, אני מביאה לכם מתכון למאפינס שהם, אם נהיה כנים, סוג של ג'אנק פוד אפוי.  כן כן, לפעמים אני בחורה של קנקנים, ופחות של מה שיש בתוכם. הלוק המשויש קונה אותי בכל פעם מחדש, וכשהוא מגיע במידת מיני של מאפין שיקול הדעת שלי מתערער.

הנוטלה והתערובת

אז אל תצפו לאיזו התגלות קולינרית. המאפינס שלכבודם התכנסנו כאן קלים להכנה וטעימים, בעיקר בזכות הנוטלה, אבל לא יותר מזה. הם יכולים להיות פתרון נחמד למסיבת יום הולדת של ילדים, שהם כידוע קהל שלא פעם מעדיף קנקנים על תוכן – בעיקר אם לקנקנים יש טעם שוקולדי.

מאפינס שיש ונוטלה

את המתכון לקחתי מ-Yahoo. וכמה קטנות לפני שמתחילים: השיוש של המאפינס מתבצע כשהם בתוך עטרות הנייר, מה שהופך את המשימה למורכבת מעט. הנייר מתעוות, וצריך להחזיק אותו בעדינות. באפיה המאפינס תופחים והנייר מתיישר. אם לא בא לכם להתעסק עם זה, אתם יכולים לוותר על עטרות הנייר, לשמן ולקמח את התבנית ואז להעביר את התערובת פנימה. בתאבון.

מאפינס שיש נוטלה

צריך:

תבנית מאפינס של 12 שקעים

60 גרם חמאה בטמפרטורת החדר

רבע כוס שמן קנולה

3/4 כוס סוכר

3 ביצים גדולות

כפית תמצית וניל איכותית

כוס ו-3/4 של קמח רגיל (לא תופח) מנופה

2 כפיות אבקת אפיה

רבע כפית מלח

כ-1/4 כוס נוטלה

מכינים:

1. מחממים תנור ל-165 מעלות. מרפדים את השקעים בתבנית בעטרות הנייר.

2. מרכיבים את וו ה-K במיקסר, ומעבדים במהירות גבוהה את השמן, החמאה והסוכר לתערובת תפוחה ובהירה (3 דקות). מנמיכים את המהירות, מוסיפים את הביצים ואת תמצית הוניל ומעבדים לתערובת אחידה.

3. בקערה קטנה מערבבים יחד את הקמח, המלח ואבקת האפיה. מוסיפים את תערובת הקמח לתערובת שבמיקסר ומערבלים במהירות נמוכה – רק עד שהתערובת אחידה.

4. מניחים כף נדיבה של תערובת בתוך כל שקע, ומעל מניחים חצית כפית נוטלה. בעזרת צ'ופ סטיק, סכין חדה ודקה או קיסם, בוחשים בתנועות עדינות ליצירת מרקם של שיש. (לעטרות הנייר יש נטייה להתנגד לשלב הזה ולהתכווצ'ץ. לכן כדאי להחזיק אותן עם אצבע אחת, ולבחוש ממש בעדינות).

5. אופים 25 דקות עד חצי שעה, עד שהמאפינס קפיציים למגע, וקיסם שמוחדר למרכזן יוצא יבש עם מעט פירורים לחים. מטים את המאפינס על צידם בתבנית, ומניחים להם להתקרר לטמפרטורת החדר.

פורסם בקטגוריה אפייה, כללי, מתוק, קליל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות על מאפינס שיש נוטלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים