מפוקט באהבה: פרוייקט הנומנומיות הגדול יוצא לדרך

המשימה: מיפוי כל הנומנומיות בפוקט

כמה ימים אחרי שנחתנו בתאילנד, כשהראש עדיין מסוחרר משפע האופציות הקולינריות, הפה נשרף עם כל ביס של סלט "Little little spicy" פאפאיה, והבטן טרם חטפה את הכאפה שגורמת לביקורים במזרח להיות מרזים כל כך – נחתה עלינו ההכרה. התחוורה לנו המשימה האמיתית שבשמה הגענו עד הלום. ברגע של הארה, תוך כדי נסיעה על הקטנוע לאכול משהו, הבנו מדוע בורא עולם, בסיועה האדיב של חברת Thai Air, הנחה אותנו לפינה זו של הגלובוס: כדי למפות את כלל הנומנומיות שיש לפוקט להציע, זה למה.

2

מהן נומנומיות? ובכן, כל עגלת מזון שצמודה לטוסטוס היא אור קטן, וריכוז עגלות מזון הן אור איתן. סתם. ריכוז עגלות נקרא נומנומיות, על שם ה"נום נום נום" השמח שהשמענו כל פעם שחלפנו על יד מקבץ מבטיח כזה. עכשיו, רק כדי לשים את הדברים בפרופורציה, פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד, פחות או יותר בגודל של סינגפור. חוץ מזה, התאילנדים מאוד אוהבים את הנומנומיות שלהם – ויש המון מהן. תוסיפו למשוואה הזו את העובדה שנומנומיה יכולה להיות כל מספר עגלות מזון מקובצות, מ-2 ועד 100, ויש מלא קיבוצונים קטנטנים ורק שניים מאיתנו – ותבינו שלא מדובר במשימה פשוטה. או אפשרית. גם כשמדובר בצמד דביבוני מזון נחושים. אבל באותם ימים ראשונים של בליסה לא נתנו לזוטות כאלו להטריד אותנו.

סושי? לא בטוח

היו לנו רון בלב, שקית עם אבטיח ביד וטוסטוס מלא בדלק לשנע את הישבנים השמנמנים שלנו מנומנומיה א' ל-ב' ויצאנו לדרך בתחושה שאנחנו לכל הפחות קולומבוס מחולון. ממש כמו קולומבוס, הגילוי הראשון שלנו קרה בטעות. שלא כמו אצל אותו דוד איטלקי, הטעות שלנו לא הייתה מוצלחת כמו למצוא את אמריקה. נפלנו על נומנומיית תיירים קלאסית בפטונג – האזור התיירותי העמוס ביותר באי. אבל עבורנו, באותו ערב, מדובר היה בשלל רב. מקבץ דוכנים קטן שמציע שיפודים וצלעות חזיר אלוהיות על האש (התאילנדים אוהבים את המנגלים שלהם ועושים איתם פלאים), נודלס גרועים וסושי שלא ראוי למאכל אדם – מבחינתנו היה ארץ פלאות קטנה. משם, חברים, רק טיפסנו.

תפוחים

בפוסטים הבאים נסקור את הנומנומיות השוות שדגמנו בעת שיטוטינו ברחבי האי היפה הזה, וגם את הפחות מסעירות. מאחר ונתקלנו בשפע מקומות טעימים שלא נפלו להגדרה הרחבה של נומנומיה (סתם מסעדות, למשל), נקדיש גם להן מקום – שלא יגידו שהזנחנו. בנוסף, לפוסט תצטרף מפה שעליה יסומנו כל אותן נקודות אכילה אטרקטיביות כדי שתוכלו, בבואכם לחופשה, לקפוץ לשם גם. אז ניפגש, בעזרת השם (וקצת כדורים פרוביוטיים), בפוסט הבא.

פורסם בקטגוריה חו"ל, כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות על מפוקט באהבה: פרוייקט הנומנומיות הגדול יוצא לדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים